Ma, április 15-én, még egyszer ellenőriztem, hogy mindenkinek visszautaltam-e az előfizetési díjakat, két kimaradást pótoltam - így legjobb tudomásom szerint ez hiánytalanul megtörtént.
Ha az Ön nyilvántartása mást mutat, kérem, jelezze a + 36 30 9915-451-es telefonszámon, vagy írjon levelet ide.

2010. november 29., hétfő

Hagyományos és modern ajtódíszek

Van, aki ragaszkodik a hagyományos karácsonyi díszekhez, színekhez és van, aki szívesen kísérletezik, és készít modern hangulatú dekorációt.


Kisméretű hungarocell gömböket különböző fehér és ezüst árnyalatokra lefestve, egészen egyszerűen elkészíthető az első képen látható dísz. Különösen szép vázában elhelyezve - csak drótra kell felfűzni!
Akrilsprayvel bármilyen szárított növényt lefújhatunk és színeiben, hangulatában a többi díszítéshez igazíthatjuk.
Jól megválogatva a hozzávaló kiegészítőket, nekem nagyon tetszik az újrahasznosított papírból készült két ajtódísz.


DEKOR_CSAK MASNI_ELVALASZTO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Falling Christmas Object Gadget