Ma, április 15-én, még egyszer ellenőriztem, hogy mindenkinek visszautaltam-e az előfizetési díjakat, két kimaradást pótoltam - így legjobb tudomásom szerint ez hiánytalanul megtörtént.
Ha az Ön nyilvántartása mást mutat, kérem, jelezze a + 36 30 9915-451-es telefonszámon, vagy írjon levelet ide.

2011. április 6., szerda

NEHÉZ DÖNTÉS


Nehéz döntést kellett meghoznom.
Dédelgetett tervemet, a DEKOR Magazint, sajnos nem tudom tovább csinálni, mert olyan egyéb munkák kopogtattak az ajtómon, amelyek mellett nem lehet újságot is szerkeszteni.
Kénytelen vagyok néhány dolgot átszervezni és egyes tevékenységekről teljesen lemondani.
Az előfizetőknek a mai nappal, április 6-tól, elkezdem visszautalni a további lapszámokra befizetett összeget.
A tételeket egyenként nézem át, de ezzel együtt is tévedhetek, ezért kérem, hogy aki nem kapja meg április 15-ig a pénzt, jelezze nekem e-mailben. (Levél küldése)

A fő tevékenységem természetesen, továbbra is a dekupázs, a blogjaim, honlapom, foglalkozásaim változatlanok!

Mindannyiunk nevében köszönjük az érdeklődésüket és remélem, hogy más fórumokon lesz még alkalmunk találkozni.

Üdvözlettel:
Sólyom Gabriella
szerkesztő

DEKOR_CSAK MASNI_ELVALASZTO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Falling Christmas Object Gadget